Congres inrichting en aankleding

Een congres is een effectieve manier om marketing, netwerken en het delen van kennis te mixen en te bevorderen. Deze vorm van live-communicatie kan, mits goed uitgevoerd, voor jullie bezoekers, medewerkers, klanten en/of potentiële klanten een zeer sterke beleving verzorgen. Die ervaring maakt dat je boodschap nog beter overkomt én vooral blijft hangen.

Wij bieden je de mogelijkheid jouw congres meer impact te geven door middel van event styling. Bij een event ligt het zwaartepunt natuurlijk op de inhoud ervan. Vergeet echter niet dat het thema en de sfeer eromheen ook zeer bepalend zijn voor een doelgerichte beleving.

Een voorbeeld: gaat jouw congres over het thema ‘Duurzaamheid’ dan vertalen wij dat in een specifieke styling. We kiezen het juiste soort meubilair, biologische bloemen en planten, maken gebruik van lokale leveranciers en doen aan recycling.

Conceptuele thema’s zoals bijvoorbeeld ‘Connecting the dots’ of ‘The future is now’ zijn moeilijker om een visuele voorstelling van te maken. Voor ons is het juist een uitdaging om daar een bijpassende aankleding en inrichting bij te bedenken; het is wat ons van anderen onderscheidt, en wat we graag doen en goed in zijn. Foto’s van voorbeelden staan hieronder.

Om een goed passend concept van de styling van een congres te bedenken, bespreken wij gezamenlijk eerst belangrijke aandachtspunten, zoals de locatie, de doelgroep, huisstijl, logo-kleuren, branding, aantal gasten, hoeveel sprekers zijn er op het podium, het programma, richtlijn budget, etc. Het meest belangrijke is: wat willen jullie bereiken met het event? Aan de hand daarvan maken wij een moodboard en geven wij een offerte waarin alle elementen samenkomen. Dat bespreken wij en zo komen wij tot een passende stijl die jullie boodschap versterkt. Kijk hieronder naar foto’s om inspiratie op te doen:

eventstyling-zakelijke-congressen_10
eventstyling-zakelijke-congressen_1

Happy clients!

  • We hebben een geslaagde 'Meet & Match' gehad vanochtend, mede doordat Funk it Up de Rietkerkzaal heel mooi heeft ingericht. Iedereen was onder de indruk, mijn complimenten! Stadhuis Lelystad

    Sandra van der Plas
    Sandra van der Plas Provincie Flevoland - Afd. Managementondersteuning
  • Julia’s work was 100% on brief, excellent to the last detail and all this to a reasonable cost. I have gotten to know Julia as a reliable, very creative and inventive person, who delivers what she promises – and more. I will not hesitate a second to hire her again. Top qualities: great results, good value, creativity. (Diverse workshops en bedrijfsevenementen)

    Eline Walda
    Eline Walda Nuon - Senior Marketing & Communicatie Adviseur
  • I have worked with Julia on a number of occassions. She is a highly creative person and can bring any concept to reality. She is professional, delivers an exceptional product and all within budget and time. I would not hesitate to work with her again! (Diverse Personeelsfeesten)

    Judy McGregor
    Judy McGregor Old Mutual - Int. Marketing Specialist
  • Julia heeft zeer creatieve voorstellen om snel en met groots resultaat ruimtes te veranderen, in te richten en sfeervol te maken voor kleine en grote evenementen, van workshop ruimte tot congres! Haar aanbiedingen zijn scherp geprijsd en de kwaliteit is prima. Haar team werkt snel en goed en altijd binnen de deadline! Top kwaliteiten: Goede resultaten, goede prijs-kwaliteit verhouding, creativiteit. (NUON: Styling voor diverse workshops en management trainingen)

    Marjon Reiziger
    Marjon Reiziger Divers Advies
  • Funk it Up! doet al jaren de styling van de VIP tent voor het jaarlijkse slotconcert van Rowwen Hèze. Elke keer weer verrassend anders! Dit jaar ook weer veel leuke reacties gehad van onze gasten. Top! Groeten uit Limburg. Styling van VIP tent

    Charlotte Roosen
    Charlotte Roosen Rowwen Hèze - PR & Events Manager
  • Ik ben super tevreden, wat heb je de zaal mooi gemaakt! De mensen van de locatie gaven ook complimenten bij de oplevering dat het er nog nooit zo mooi uit had gezien. iPublish event, Scheepsbouwloods NDSM

    Eva de Vries
    Eva de Vries FNV-KIEM - Event Coördinator
  • Ik ga jullie zeker opnieuw aanbevelen voor aankleding etc. Het was weer prachtig. Iedereen vond het geweldig. Dank jullie wel. Vergaderzaal omtoveren voor Personeelsfeest en Afscheidsfeest

    Joyce Looijestijn
    Joyce Looijestijn Pensioenfonds Horeca & Catering - Secretaresse
  • De Jubilarissendag zit er weer op! Jullie hebben weer fantastisch werk geleverd. De Piet Vermeerzaal zag er écht prachtig uit! De jubilarissen en partners waren erg enthousiast over het resultaat. Dank jullie wel voor het creatieve meedenken, jullie flexibiliteit, de fijne samenwerking en voor de omtovering, wij zijn echt heel blij met jullie! (Jubilarissendag)

    Astrid en Daniëlle
    Astrid en Daniëlle Dura Vermeer
  • Julia, bedankt voor de fijne samenwerking. Het was echt heel erg cool om dit samen te mogen doen. Ik krijg aan alle kanten complimenten over de mooie styling; “wat zag de zaal er mooi uit, ik ken het alleen maar als een saaie black-box”. “Wat sfeervol, echt heel mooi gedaan en niet ‘over the top’”. Zo leuk alle reacties!! Enorm bedankt! (Personeelsfeest voor 1000 gasten, Papendal)

    Marcella de Jong
    Marcella de Jong Flynth
  • Dank je wel voor de geweldige styling Julia; wat zag het er absoluut fantastisch uit en wat was het TOP geregeld! Hangar, Amsterdam

    Kimberley Grey
    Kimberley Grey Bruid
Neem contact op

Want to make use of my creative mind? Stuur me een mail, dan neem ik contact met je op.