Van een zolder naar een schots boerderij.

 In Nieuws

Mijn naam is Livia Supusepa en ik loop stage bij Funk it Up! Event styling. Ik heb deze blog geschreven over een opdracht die wij onlangs hebben uitgevoerd.

Eind oktober hebben wij een event gestyled waarbij de gasten meegenomen werden in het verhaal van The Broody hen whisky merk. Voor ons de uitdaging om dit van top tot teen in het schotse thema ‘terug naar 1700’ te stylen.

De zolder van de buurtboerderij ‘Ons genoegen’ is door ons omgetoverd tot een schitterende locatie die alles te maken had met de launch van The Broody Hen. Het belangrijkste was dat de zolder van niets naar het verhaal over de ‘Hidden spirit’ werd aangekleed. Zo hebben wij de whisky flessen onder andere verborgen als lampen en dat als decoratie verwerkt.

‘Ons genoegen’ was een uitdagende locatie vooral omdat we als zitplekken strobalen in gedachten hadden en als sta tafels, whiskyvaten. Wij moesten 30 strobalen met de hand naar zolder brengen. Maar hard werken loont, want wat zag het eindresultaat er prachtig uit.

Door de legnesten gedecoreerd met eieren, whisky flessen en meer kwamen de kippen een stuk meer naar voren. Tevens gebruikte we geen statafels maar gebruikte we in plaats daarvan whiskyvaten. Wij hebben de entree van de boerderij omgetoverd naar een poort van strobalen waar als je erdoorheen was een wachtwoord moest doorgeven om echt binnen te komen. Een uitdagend begin wat vervolgd wordt binnen bij de launch.

Echter wilden wij ook niets ‘normaals’ meer, ik bedoel we hadden strobalen als zitting, wijnvaten als statafels dus waarom een gewone bar en geen buitengewone bar van strobalen? Met dat als eyecatcher als je binnenkwam had de zolder een sfeervolle, boerderij uitstraling gekregen. We hadden als bijzettafels authentieke fruitkistjes gebruikt met daarop kleine lantaarns die een warme sfeer gaf. De nootjes werden geserveerd in voerscheppen en de whisky werd gepresenteerd vanuit een wijnvat die vanuit het midden openging.

Wat was dit een fantastische opdracht en wat een verschil met hoe het er eerst uitzag. Onze klant was er enorm blij mee, en wij zelf natuurlijk ook.

      

Voor meer foto’s zie product launches.

Recenten berichten

Laat een reactie achter


De verificatie periode van reCAPTCHA is verlopen. Laad de pagina opnieuw.

Neem contact op

Want to make use of my creative mind? Stuur me een mail, dan neem ik contact met je op.